لیندسی گراهام: پوتین درواقع به اوباما می گوید برو به جهنم!

جمهوری‌خواه ارشد سنا تحرکات نظامی روسیه در خاک سوریه را دهن کجی پوتین به اوباما می داند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، لیندسی گراهام – سناتور جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی – اقدامات نظامی روسیه را در خاک سوریه بی احترامی آشکار پوتین به اوباما می داند. وی اظهار داشت پوتین با اقدامات نظامی خود در سوریه درواقع به اوباما می گوید "برو به جهنم!"

وی افزود: "روس ها بازی هوشمندانه ای را در خاک سوریه آغاز کرده اند. چرا که در پایان، آنها از نیروهای زمینی ارتش خود در خاک سوریه استفاده خواهند کرد و با دهن کجی به آمریکا می گویند این موضوع ارتباطی به شما ندارد."

لیندسی گراهام معتقد است از آنجایی که دولت روسیه حامی بشار اسد – رئیس جمهور سوریه – است، وی همچنان در قدرت خواهد ماند و این موضوع به تغییر چشم انداز جهانی منجر خواهد شد. 

گراهام مدعی شد: "خلأی که اوباما در خاورمیانه ایجاد کرده است به قدرت گرفتن ایران، روسیه و گروه تروریستی داعش منجر شده است. اقدامات اوباما باعث افزایش نفوذ روسیه، ایران و داعش در خاورمیانه شده است."

گراهام گفت: "روسیه با اتخاذ یک استراتژی که اوباما بارها آن را نادیده گرفت، در حال قدرت گرفتن است." وی مدعی شد: "پوتین در حال ایجاد یک قدرت منطقه ای است که متشکل از نیروهای سوری، ایرانی، حزب الله و نیروهای زمینی روسیه است تا مخالفان اسد را نابود کنند."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
کابوی ،دست ازسرکچل خاورمیانه بردار!
آخرین اخبار