دیوید کامرون: اسد باید از قدرت کنار برود

نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد کشورش باید نقش خود را برای شکست داعش در سوریه ایفا کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس گفت «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه باید از قدرت کنار برود.

کامرون گفت: انگلیس باید نقش محول  شده به این کشور را برای  شکست داعش در سوریه بازی کند.

نخست‌وزیر انگلیس با اعلام اینکه کشورش دو درصد از تولید ناخالص ملی خود را به مبارزه با داعش اختصاص داده است؛ گفت «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه باید از قدرت کنار برود .

 دیوید کامرون در پایان کنفرانس سالانه حزب محافظه کار انگلیس گفت ما برای تحقق امنیت بیشتر و فرصت‌های شغلی بهتر و افزایش ظرفیت دانشگاههای انگلیس  تلاش می کنیم. ما باید با افراط گرایی مقابله کنیم و اقتصاد را بهبود  بخشیم و با مشکلات اجتماعی مقابله کنیم. 

کامرون افزود؛ رهبر جدید حزب کارگر معتقد است کشته شدن اسامه بن لادن [ سرکرده سابق القاعده] یک مصیبت بود. ما به سوری‌ها از چهار سال پیش در سطح گسترده ای  کمک می کنیم . 

نخست وزیر انگلیس گفت من به اتحادیه اروپا و نهادهای آن پافشاری نمی کنم. انگلیس به اتحادیه‌ای بسته و منفعل اهمیت نمی‌دهد. رهبر حزب کارگر افکار جدیدی را مطرح کرده است اما به هیچ وجه مفید نیست. افکار حزب کارگر برای فقرا مفید نیست.

کامرون گفت دو درصد از تولید ناخالص داخلی را ظرف ده سال آینده برای مبارزه با داعش اختصاص خواهیم داد ما باید برای فقر و مشکلات خانواده ها راهکار ریشه ای پیدا کنیم. اگر داعش به موجودیت خود در سوریه ادامه دهد در امان نخواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار