سرمربی تيم واليبال كاله گفت: هرگز به موضوعاتي مانند سرپرستی ورود نكرده‌ام زيرا بحث سرپرستی يک تيم ملی در حيطه وظابف و اختيارات من نيست.

بهروز عطايی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   درباره موضوع كنار رفتن امير خوش‌خبر از سرپرستی تيم ملي واليبال ايران و اين كه برخي رسانه‌ها نام اين مربي را در تصميم وزارت ورزش مطرح كرده‌اند، گفت: نمي‌دانم چرا اين موضوعات را به من ربط می دهند. صحبت‌های مطرح شده در برخی رسانه‌هارا كاملا تكذيب مي‌كنم.

اين مربی واليبال عنوان كرد:‌ من مربي هستم و انتقاداتی كه بعضا نسبت به عملكرد تيم ملي داشته‌ام كاملا فني است و هرگز به موضوعاتي مانند سرپرستی ورود نكرده‌ام. زيرا بحث سرپرستی يک تيم ملی در حيطه وظابف و اختيارات من نيست.

عطايی درباره اين موضوع كه شایعه شده است او و محمود افشاردوست در جلسه ای مشترک از وزارت ورزش خواسته اند خوش‌خبر عامل شكست‌هاي تيم ملي است و بهتر است او را به وزارت‌خانه بازگرداند، گفت: متاسفم كه برخي‌ها فقط به دنبال اين هستند تا موضوعات به افرادي خاص مربوط كنند. واقعا نمي‌دانم از ايجاد حاشيه آن هم در شرايط فعلي تيم ملي چه بهره‌اي مي‌برند؟

وي افزود: محمود افشار دوست دبير فدراسيون است و قطعا اين اختيار را دارد كه نظرش را با رييس فدراسيون درميان بگذارد. پس نيازي نيست با مسئولان وزارت ورزش جلسه بگذارد. نمي‌دانم اين حرف‌هااز كجا نشئت مي‌گيرد.

عطايی تصريح كرد: من هرگز وزير ورزش را از نزديک نديده‌ام و تا امروز هم هيچ‎گاه پايم به وزرات ورزش باز نشده است. چگونه می توانم جلسه تشكيل داده باشم.

سرمربی تيم واليبال كاله ادامه داد: به اعتقاد من در اين موضوع پيش‌آمده شخص وزير بايد پاسخگو باشد. مگر همين چند وقت پيش وزارت ورزشعنوان نكرد كه رسول خادم كه رييس فدراسيون كشتي است نمي‌تواند همزمان سرمربي تيم ملي باشد؟ چرا فقط وقتي اين اتفاق در واليبال مي‌افتد اين حرف و حديث‌ها ايجاد مي‌شود؟

وي در پايان گفت: قطعا نامه وزارت ورزش و درخواست بازگشت اميرخوش‌خبر به اين دليل است كه تيم ملي چند ماه اردو ندارد و به احتمال زياد به محض آغاز شدن اردوهاي تيم ملي بار ديگر از خوش خبر براي سرپرستي واليبال دعوت می شود.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار