سرمربی تیم والیبال کاله آمل درباره نخستین حریف تیمش در لیگ برتر گفت: شناخت خوبی از تفکرات و نفرات تیم زاهدان نداریم.

بهروز عطایی در گفتگو  با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره میزان آمادگی تیم والیبال کاله آمل پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال در فصل 94 گفت: خوشبختانه شرایط خوبی در تیم من حاکم است و علاوه بر برگزاری جلسات تمرینی منظم چند دیدار دوستانه هم در تهران برگزار کردیم.

وی درباره این دیدارهای دوستانه گفت: در دو مسابقه به مصاف تیم والیبال پیکان رفتیم و یک دیدار هم مقابل بانک سرمایه برگزار کردیم. خوشبختانه مسابقات مفیدی بود و توانستم بعد از این سه دیدار نقاط ضعف و قوت تیمم را بهتر شناسایی کنم. ما در این سه مسابقه یک پیروزی بدست آورده و دو بار متحمل شکست شدیم که با توجه به مهره‌هایی که در تیم‌های پیکان و بانک سرمایه حضور دارند نتیجه امیدوار کننده‌ای بود.

بهروز عطایی در خصوص این فصل از مسابقات لیگ برتر والیبال که قرار است با حضور 12 تیم برگزار شود، گفت: لیگ سختی پیش رو خواهیم داشت. به اعتقاد من تیم‌ها امسال به چهار دسته تقسیم شده‌اند و باید با هم رقابت کنند. دسته اول تیم‌های بسیار پرمهره و مدعی هستند که دیدار مقابل آن‌ها بدون شک کار سختی خواهد بود چون پتانسیل لازم برای پیروزی در هر دیدار را خواهند داشت.

سرمربی تیم والیبال کاله ادامه داد: دسته دوم تیم‌هایی هستند که هرچند مهره‌های بسیار زیادی ندارند اما به دلیل تجربه و هماهنگی بالا در گروه تیم‌های بسیار خوب قرار می‌گیرند. گروه سوم تیم‌های متوسط هستند و گروه چهارم را چند تیمی تشکیل می‌دهند که ضعیف هستند و احتمال قرار نداشتن در جمع 8 تیم برتر را دارند. 

عطایی اضافه کرد: لیگ امسال به این شیوه پیش خواهد رفت و به اعتقاد من از همین حالا کاملا مشخص است که کدام تیم‌ها راهی پلی‌آف خواهند شد. به نظر من حضور شش تیم را کاملا می‌توان پیش‌بینی کرد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل درباره حضور بازیکن اسپانیایی در تیمش عنوان کرد: این بازیکن ملی‌پوش اسپانیا برای دادن تست به ایران آمد اما مورد تایید مسئولان باشگاه کاله و کادر فنی قرار نگرفت.

عطایی درباره نخستین دیدارش در لیگ برتر اظهار کرد: در ظاهر به نظر می‌رسد کار چندان سختی مقابل نماینده زاهدان نداشته باشیم. اما با توجه به اینکه این تیم تیمی ناشناخته است نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی داشت. ما با تفکرات این تیم و نفرات آن اشنا نیستیم. باید دید چه پیش خواهد آمد. ما سعی خواهیم کرد از تمام توانمندی خود در مسابقات امسال بهره ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار