لرستان؛

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری خانوادگی در بروجرد

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری خانوادگی به مناسبت تکریم روز خانواده در شهرستان بروجرد خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ترابی گفت: به مناسبت گرامیداشت 17 مهرماه روز تکریم خانواده در شهرستان بروجرد همایش بزرگ دوچرخه‌سواری خانوادگی با حضور تمامی شهروندان در سنین مختلف برگزار می‌شود.

وی با دعوت از تمامی شهروندان به‌منظور شرکت در این همایش دوچرخه‌سواری، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش بزرگ رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 17 مهرماه در بلوار بهشت این شهرستان حضور یابند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد از برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت 17 مهرماه روز بزرگداشت خانواده در این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: علاقه‌مندان به‌منظور ثبت‌نام و شرکت در این همایش کوهپیمایی می‌توانند همه‌روزه از ساعت 16 لغایت 19 به خانه کوهنورد بروجرد مراجعه کنند.

ترابی تصریح کرد: برنامه پرواز بادبادک‌ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بروجرد که همه‌ ساله با استقبال گسترده شهروندان، کودکان و نوجوانان بروجردی برگزار می‌شود، امسال نیز روز جمعه 17 مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک و هفته تربیت‌ بدنی رأس ساعت 16 در تپه دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.