ماموران پليس فتاي انتظامي استان کرمانشاه موفق به دستگيري عامل ارسال تصاوير مستهجن و الفاظ رکيک در شبكه اجتماعي موبايل شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئيس پليس فتاي انتظامي استان کرمانشاه اظهار داشت: در پي شکايت خانمي مبني بر اين که شخصي ناشناس در چند شبکه اجتماعي با ارسال عکس هاي مستهجن والفاظ رکيک براي وي ايجاد مزاحمت کرده است ، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

سرهنگ"شفيعي" افزود:ماموران با انجام بررسي هاي فني و تحقيقات گسترده و پليسي ،متهم را شناسايي و با دستور قضائي در مخفيگاهش دستگير کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه تصريح كرد: متهم در همان ابتداي بازجويي با توجه به مشاهده مدارک غير قابل انکار لب به اعتراف گشود وگفت: فقط جهت سرگرمي و کنجکاوي اقدام به ارسال تصاوير مستهجن براي شاکيه مي نمودم و حالا از کرده خود پشيمان هستم.

وي با اشاره به اين که متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد گفت:بعضي افراد در شبکه هاي اجتماعي شماره تلفن همراه خود را به نمايش مي گذارند و مجرمان نيز از همين قضيه سوءاستفاده کرده و با به دست آوردن شماره تلفن آن ها برايشان ايجاد مزاحمت مي کنند.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: کرمانشاه ، مزاحمت ، خاطر ، تفریح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.