ساری؛

حادثه منا ، حاصل بی‌تدبیری و بی‌کفایتی آل سعود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت حادثه منا ، حاصل بی‌تدبیری و بی‌کفایتی آل سعود بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از ساری ؛ آیت الله طبرسی در دومین روز هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ساری با بیان اینکه در این حادثه زائران ۲۴ کشور اسلامی براثر بی‌تدبیری و بی‌کفایتی جان‌باخته‌اند، گفت: فاجعه منا، خیانت و جنایت بزرگ بوده است و امیدواریم جهان اسلام از آل سعود و جهود رهایی یابد.

وی با تأکید بر مدیریت حج گفت: اگر حج این‌گونه ناامن باشد، نرفتن به حج بهتر خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران برگزاری این اجلاس را به فال نیک گرفت و آن را به غدیریان و پیروان مکتب حضرت علی (ع) تبریک گفت.

آیت الله نورالله طبرسی همچنین با تسلیت درگذشت آیت الله خزعلی و فاجعه غمبار منا اظهار داشت: این حادثه مصیبت بزرگی در تاریخ اسلام بوده است و هرروز که از وقوع آن می‌گذرد، عمق فاجعه بیشتر مشخص می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به کالبدشکافی مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان‌های شمالی در اجلاسیه جامعه مدرسین قم گفت: تشکیل جامعه مدرسین در این نیم‌قرن، خدمات زیادی به‌جا گذاشته است.

آیت الله طبرسی از حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری به‌عنوان مدینه و باب سیاست یادکرد و گفت: امنیت و آرامش امروز مدیون درایت رهبری است.

وی با تأکید بر اینکه درباره اخلاق و تذهیب باید بیشتر کار شود، تدوین کتاب درسی اخلاقی خوب و مناسب را ضروری دانست.

امام‌جمعه ساری بابیان اینکه باید فکری برای حضور علمای بزرگ در شهرها داشته باشیم گفت: این امر سبب تقویت امور فرهنگی در جامعه می‌شود.

یاداور می شود هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که از دیروز در ساری آغاز شده بود امروز به پایان می رسد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.