ساری؛

مهار حریق بیمارستان امام رضا(ع) آمل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از مهار آتش‌سوزی در بخش اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز ساری ؛ حسین نذیری درباره این آتش سوزی گفت: این حادثه دیشب اتفاق افتاده است که با تماس از سوی پرسنل این بیمارستان با سامانه ۱۲۵ ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: اعزام نیروهای عملیاتی در ساعت ۲۲ و ۱۸ دقیقه انجام شد که با مراجعه به این مرکز بهداشتی و درمانی آتش‌سوزی در بخش اورژانس مشاهده شد.

وی با تاکید بر اینکه در این عملیات اطفای حریق سه خودروی مجهز اطفایی اعزام شدند، گفت: در این بین هشت مامور آتش‌نشان هم فعالیت داشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از اعزام یک خودروی اطفایی بعد از پایان عملیات به صورت آماده‌باش برای ایمن‌سازی بیشتر محل حریق خبر داد و افزود: با استقرار این خودرو سعی داشتیم از بروز حوادث احتمالی بعد از اطفا جلوگیری کنیم.

به گفته وی: عوامل و نیروهای بیمارستان امام رضا (ع) هم در اطفای حریق و سرعت در مهار آتش با ماموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل همکاری زیادی داشتند.

وی افزود: بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل با بیش از چندین دهه قدمت از نخستین بیمارستان‌های این شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام /س

برچسب ها: مهار ، حریق ، بیمارستان ، امام ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.