پروفسور مجید سمیعی در ضیافت شامی با حضور نیکبخت استاندار همدان، رسولی شهردار همدان، دکتر موسوی‎بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان و دیگر مسئولان حاضر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان ازهمدان؛ پروفسور مجید سمیعی با بیان اینکه مرکز علوم اعصاب ایران از نظر وسعت علمی در  دنیا بی‌نظیر است، گفت: افتتاح این مرکز، آینده خوبی را برای کشور به همراه دارد و امید است پروژه‌ای مشابه در سطحی کوچکتر در همدان راه‌اندازی شود و افتتاح مرکز اعصاب تهران نیز می‌تواند در این خصوص، راهگشا باشد.


وی با اشاره به توجه کشورهای مختلف به موضوع گردشگری سلامت، گفت: گردشگران سلامت که به مراکز درمانی می‌آیند، کیفیت را می‌خرند نه کمیتی را که در آن مکان وجود دارد؛ به طور مثال در مرکز هانوفر از 100 کشور برای درمان مراجعه می‌کنند که این اعتمادسازی، سال‎ها زمان برده است.


استاندار همدان نیز گفت: بنای بزرگ و ماندگار مرکز علوم اعصاب ایران، خدمت به همنوع و هموطن است و نسل آینده از پروفسور سمیعی به عنوان چهره‎ای برجسته، یاد می‌کنند.


محمدناصر نیکبخت با استقبال از پیشنهاد ایجاد مرکز علوم اعصاب در همدان، بر لزوم برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری سلامت تأکید کرد و گفت: از ایده‌ها و طرح‌های مربوط به این بخش، استقبال می‌شود.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.