روحیه جنگندگی و انگیزه بالای بازیکنان الوند همدان در لیگ 2 برگ برنده ماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی کاشی اظهار کرد: تغییر نام الوند به «وحدت الوند» حکایت از همدلی فوتبالی‌های استان دارد که امیدواریم بتوانیم از این اتحاد به منظور ارتقای وضعیت فوتبال همدان تلاش کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تیمش در آستانه شروع مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌‎های ایران خاطرنشان کرد: هر چند نسبت به سایر تیم‌ها دیر شروع به تمرینات کردیم اما سعی شد با فراهم کردن امکانات تیم خوبی را جمع و جور کنیم.

مربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان ادامه داد: اعتقاد کادر فنی بر حفظ اسکلت اصلی تیم سال گذشته بود که در این راستا 6 بازیکن که در فصل قبل هم در ترکیب الوند حضور داشتند را حفظ کردیم.

وی با قدردانی از خانواده قره‌باغی که امسال هم برای حفظ و موفقیت تیم الوند وارد گود شدند تصریح کرد: تیم الوند به صورت خصوصی اداره می‌شود.

کاشی ادامه داد: امیدواریم با قول مساعد مسئولان استان، بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال همدان در مسابقات لیگ باشیم.

وی یادآور شد: با وجود تعویق یک هفته‌ای مسابقات سعی شده تیم در شرایط مطلوبی به رشت سفر کند.

مربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان با بیان اینکه با تمرینات خوبی که داشتیم برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم؛ گفت: روحیه جنگندگی و انگیزه بالای بازیکنان الوند همدان در لیگ 2 برگ برنده ما است و به دنبال شروع قدرتمند در لیگ امسال هستیم.

وی با بیان اینکه تیم سپیدرود یکی از تیم‌های ریشه‌دار و خوب لیگ دسته دوم بوده و بازی برابر این تیم و در رشت برای هر تیمی سخت است اضافه کرد: بازی مقابل تیم‌هایی که فوتبال واقعی بازی می‌کنند سخت است.

کاشی افزود: البته با روحیه‌ای که از بازیکنان در تمرینات دیدیم برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی افزود: باید از مسئولان تیم سپیدرود تشکر کنیم که شرایط یک جلسه تمرین در زمین اصلی را فراهم کردند و با توجه به مصنوعی بودن چمن ورزشگاه عضدی این تمرین در آمادگی بیشتر ما کمک کرد.

تیم وحدت الوند همدان با تیم‌های نماینده جزیره کیش، فولاد نوین اهواز، شهرداری ارومیه، سپیدرود رشت، خلخال‌دشت اردبیل، صنعت ساری، پیام وحدت کاشمر خراسان رضوی، رهپویان رضوانشهر گیلان و شهرداری بوشهر هم‌گروه شده است.

در چارچوب هفته نخست این رقابت‌ها روز چهارشنبه 15 مهر از ساعت 15:45 در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت دو تیم سپیدرود و الوند همدان با قضاوت ابوالفضل دوستی (داور وسط)، حسین سلیمانی و علی رعیت (کمک‎داور) و عبدالحسین باستان (داور چهارم) به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.