تیم های سایپا و پیکان در دیداری دوستانه به تساوی دست یافتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم های سایپا و پیکان از ساعت 15:35 دقیقه امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه با تساوی یک.یک دو تیم پایان یافت.
 
رضا نوروزی در دقیقه 65 برای سایپا و عباس محمدرضایی در دقیقه 9 گل های این بازی را به ثمر رساندند.
 
همچنین مجتبی رمضانی از سایپا و عباس محمدرضایی و آرمان قاسمی و محمد صادق بارانی در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کردند.
 
جواد نکونام برخلاف همیشه با پیراهن شماره 17 از ابتدای نیمه دوم این دیدار به میدان رفت .اما نکته جالب این جا بود که علی قلی زاده دیگر بازیکن سایپا نیز از دقیقه 80 با همین شماره پیراهن وارد زمین شد و در واقع 2 بازیکن با شماره 17 در ترکیب سایپا حضور داشتند.
 
فرهاد پورغلامی مربی تیم سایپا در اواسط نیمه دوم بنا به دلایلی نامعلوم به رختکن رفت و در اواخر مسابقه به زمین بازگشت.
 
عملکرد خوب تیم پیکان از تیم های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در مقابل تیم چهارم جدول رده بندی لیگ برتر تحسین اندک تماشاگران این دیدار را به همراه داشت.
 
برخلاف علی رضا مرزبان که از ابتدای بازی با حضور در کنار زمین تیم پیکان را هدایت می کرد،مجید جلالی در این دیدار برای یک مرتبه هم به لب خط نیامد و این وظیفه را به دستیاران خود سپرد.البته جلالی در هنگام تعویض های سایپا از روی نیمکت بلند شده و آخرین دستورات تاکتیکی را به نفرات تعویضی خود گوشزد می کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار