در نمایش «فاژ» با شاهد فراموشی روابط انسان‌ها در زندگی‌شان و اسیر شدن آنها در دنیای تکنولوژی هستیم.

شاهد موافق کارگردان نمایش «فاژ» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش خود گفت: داستان زن و شوهری است که هر کدام به نوعی درگیر کارهای روزمره خود شده‌اند، مرد داستان با تکنولوژی و زن با کتاب‌هایش که این اتفاق باعث دوری آنها شده است.

وی افزود: دو شخصیت داستان از خاطرات گذشته خود با هم صحبت می‌کنند خاطراتی که حالا فراموش شده‌اند و داستان تا جایی با این روند ادامه پیدا می‌کند که جای آنها تغییر می‌کند.

موافق با بیان اینکه شخصیت‌های داستان نزدیک به کارگردانی و نویسنده است، عنوان کرد: در واقع این شخصیت‌ها نزدیک به خودمان است که به راحتی می‌توان درباره آنها نوشت و کارگردانی کرد.

وی درباره انگیزه خود از این نمایشنامه مطرح کرد: این موضوع درگیری شدید آدم‌ها با عصر تکنولوژی است که باعث شده از هم دور شدند و دیگر فرقی برای یکدیگر نداشته باشند.

موافق در رابطه با انتخاب بازیگران گفت: آشنایی قبلی داشته‌ام که می‌دانستم هر دو از پس شخصیت‌های این نمایش بر می‌آیند و می‌توانند به خوبی اجرا کنند.

کارگردان نمایش «فاژ» در خصوص سبک اجرایی نمایش اظهار داشت: اثری رئال است که در آن موزیک زنده هم بر اساس دیالوگ وجود دارد، ما شاهد این هستیم که دیالوگ مرد را از طریق گیتار نوازی ببینیم، در واقع خاطراتی که فراموش شده‌اند و با نواختن آن می‌خواهیم به مخاطب نشان دهیم.

گفتنی است نمایش «فاژ» به کارگردانی شاهد موافق، نویسندگی‌: صنم خباز در تماشاخانه بازیگاه از هشتم مهرماه الی 24 مهر ساعت 17:30 روی صحنه می‌رود.

از عوامل این اثر می‌توان به بازیگران: آرمین افتخارزاده، پانته آقا یزدی، نوازندگان: علیرضا طباطبایی اشاره کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار