فیلم‌نامه دور دست‌ها خیلی خوب نوشته شده است، و شخصیت‌ها به درستی پردازش شده‌اند و از حضور در سریال خوشحال هستم.

بهرام ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت جدید خود گفت: در حال بازی در سریال «دور دست‌ها» به کارگردانی جواد ارشاد هستم. فیلمنامه این سریال حول محور یک کارخانه است که مشکلات صاحبان کارخانه و اطرافیان آن را نشان می‌دهد؛ همچنین زندگی اجتماعی و یک درام خانوادگی را روایت می‌کند.

وی افزود: اولین همکاری من با آقای جواد ارشاد است. آشنایی زیادی با ایشان داشتم و فضای آرامی را برای بازیگری فراهم می‌کند.

ابراهیمی مطرح کرد: برای انتخاب نقش دنبال تنوع هستم و سعی می‌کنم نقش همسان بازی کنم و با توجه به فیلمنامه این سریال که خیلی خوب نوشته شده و شخصیت‌ها به درستی پردازش شده‌اند از حضور در این سریال با بازیگران و عوامل خوب و خوشحال هستم.

وی در خصوص نمایش‌نامه‌خوانی «روز واقعه» گفت: قرار است نمایش‌نامه «روز واقعه» که نگاهی متفاوت به ماجرای عاشورا دارد را به مناسبت ماه محرم به مدت 3 شب روز‌های 22 و 23 و24 مهر ماه در تالار اصلی تئاتر شهر به کارگردانی محمد رحمانیان روخوانی کنیم. در این نمایش علی عمرانی، مهتاب نصیر‌پور، خسرو احمدی، حبیب رضایی، اشکان خطیبی و... حضور دارند.

گفتنی است پیش از این فیلم «روز واقعه» بر اساس همین نمایش‌نامه با کارگردانی شهرام اسدی ساخته شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.