در این گزارش اخباری از تیم پرطرفدار تراکتورسازی تبریز را می خوانید.

حضور بازیکن سابق آبی‌های پایتخت در تراکتوربه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اخباری از تیم پر هوادار تبریزی را می‌خوانید.
 
**استارت سرخ‌ها برای رویارویی با فولاد  
 
دور جدیدی تمرینات تیم فوتبال تراکتور سازی آغاز شد بر این اساس بازیکنان تراکتور سازی که آماده رویارویی با فولاد می‌شوند تمرینات خود را بانشاط دنبال کرده‌اند تا در رویارویی با حریف اهوازی خود بتوانند نتیجه لازم را کسب کنند
 
**حضور بازیکن آبی‌های تهران در تراکتور
 
میلاد نوری که بازیکن فصل پیش استقلال بود در تیم سرخ های برتر حضور یافت نوری که تابستان امسال از جمع آبی های پایتخت جدا  شده بود در تمرینات تراکتوری ها  حضور یافت  
 
گفتنی است وی بازیکن آزاد بوده و توافقی از استقلال جدا شده است.
 
**رامسی از چهارشنبه درجمع سرخ ها
 
مدافع فیلیپنی تیم فوتبال تراکتور سازی از چهارشنبه هفته جاری به تمرینات سرخ‌های تبریز برمی‌گردد. ایان رامسی که برای دیدار تیم ملی کشورست با کره شمالی به پیونگ یانگ رفته بود توانست این تیم رادر زمین خود متوقف سازد.
 
تیم رامسی سه شنبه این هفته مقابل بحرین قرار گرفته و چهارشنبه به تبریز برمی‌گردد، وی در اردوی تیم ملی کشور شرکت کرده است.  
 
**حضورآقایی در تمرینات سرخ‌ها
 
سعید آقایی که توافق وی با گسترش فولاد به اتمام رسیده و اکنون میتوانند با خیال راحت به بازی در تراکتور ادامه دهد در تمرینات سرخ پوشان حضور یافت. 

آقایی می‌تواند در نیم فصل بعدی در تراکتور سازی حضور یابد .
 
مسئولان سرخ آبی‌های تبریز طی یک مذاکره به نتیجه قابل قبولی مبنی بر حضور آقایی درتراکتور  است یافته بودند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، فولاد ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار