آبی پوشان پایتخت در نظر دارند امروز یک جلسه تمرین ریکاوری را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،آبی پوشان پایتخت بعد از انجام بازی دوستانه در مقابل تیم راه آهن یزدان توانستند این تیم را شکست دهند و قرار است امروز یک جلسه تمرین ریکاوری را در دستور کار خود قرار دهند.
استقلالی ها ساعت ۱۲ ظهر امروز با حضور در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی جلسه تمرینی خود را برگزار خواهند کرد.


(جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال )

با توجه به اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال هر هفته در خصوص رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه می دهند از همین رو احتمال دارد اعضای هیئت مدیره روز دوشنبه هفته جاری نیز برای رسیدگی به برخی از کارهای باشگاه تشکیل جلسه دهند. از طرفی دیگر قرار است همراه اول اسپانسری باشگاه استقلال را نیز همانند باشگاه پرسپولیس رفت بر عهده بگیرد که این موضوع می تواند یکی از بحث های اعضای هیئت مدیره آبی پوشان در هفته جاری باشد .
البته نکته قابل توجه این است که اسپانسر جدید قرار نیست جای شرکت توسعه صنایع نوین را بگیرد بلکه در کنار انها فعالیت خواهد کرد و به نوعی اسپانسر جدید پیراهن آبی پوشان با سبک دست حامی مالی باشگاه فعالیت خواهد کرد. 

(کرار تا دو روز دیگر به ایران باز می گردد ؟)

جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان که همچنان به دلیل مسائل مالی و مشکل مسکن به ایران بازنگشته گفته می شود تا دو روز آینده قرار است به ایران بازگردد چرا که مسئولان استقلال قول داده اند حداکثر تا دوشنبه هفته جاری مشکل مسکن وی را حل کنند .باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت هافبک عراقی آبی پوشان به کجا میرسد و آیا این بازیکن به وعده خود عمل می کند به ایران بازگردد و یا همچنان قصد دارد حاشیه سازی کند.

(پرونده ریوالدو در حال بررسی است )

طبق گفته حسنی خو رییس حراست وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استقلال پرونده ریوالدو باربوسا همچنان در حال پیگیری است و رسیدگی به یکی ، دو موضوع مانده و هنوز مشخص نیست چه کسی مقصر است.
در هر صورت مسئولان درصدد هستند تا وضعیت این پرونده هر چه زودتر روشن شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار