مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: سردار شهید حسین همدانی رزمنده‌ای ولایی و اسوه مقاومت بود که در دفاع از اسلام و آرمان‌های شهدا لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضوی‌راد در گفتگویی اظهار داشت: سرلشگر پاسدار همدانی از فرماندهانی بود که در راه دفاع از ولایت با تمام جان ایستاد و ثابت کرد برای دفاع از آرمان‌های نظام وانقلاب از همه هستی خود خواهد گذشت.


وی اضافه کرد: غم از دست دادن سرلشگر همدانی برای مردم سخت بود و وظیفه ماست که در تشییع این شهید ولایی حضوری حداکثری داشته باشیم.


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: امروز شهادت اسوه‌های سپاه به دلیل روحیه استکبارستیزی آنها و دفاع از مظلوم است.


وی ادامه داد: دشمنان و ایادی آنها بدانند با شهادت سردارهای ولایت نمی‌توانند این مسیر ولایی را را قطع کنند و بدانند با شهادت این عزیزان وحدت و پیروی از ولایت مطلقه فقیه در مردم تقویت خواهد شد.


رضوی‌راد از سرلشگر همدانی به عنوان اسوه مقاومت نام برد و افزود: وی در دفاع از آرمان‌های شهدا و دفاع مقدس لحظه‌ای درنگ نکرد و حرکت در مسیر شهدا را همواره از اهداف خود می دانست.


وی خاطرنشان کرد: سردار شهید همدانی تاکید داشت نباید اجازه داد دشمنان به این مرز و بوم اسلامی نگاه بدی داشته باشند.


گفتنی است، سردار رشید اسلام «شهید حسین همدانی» روز پنج شنبه در حال عبور از مسیر حلب سوریه حین عملیات مستشاری در کمین تروریست‌ها قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.