مراسم بزگداشت ارتحال آیت الله محمد هادی معرفت استاد حوزه علمیه و قرآن پژوه با حضور علما و اساتید حوزه علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش مراسم بزرگداشت آیت الله معرفت در قم برگزار شدگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله شیخ محمد هادی معرفت استاد حوزه علمیه و قرآن پژوه با حضور علما و اساتید حوزه علمیه در قم برگزار شد.
 
این مراسم با حضور حجت الاسلام بهجت پور رئیس موسسه تمهید، اساتید حوزه علمیه، علاقه مندان به ساحت قرآن کریم واهل بیت (ع) و طلاب و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
 
حجت الاسلام بهجت پور رئیس موسسه تهمید در این مراسم اظهار داشت: محوری‌ترین کتابی که جزو دغدغه‌های طولانی سال‌ها تلاش علمی و پژوهشی آیت الله معرفت بود تألیف تفسیری روایی جامع آرای فریقین از شیعه و سنی بود تا در آن حقانیت مکتب اهل بیت و درستی برداشت‌های شیعیان با رویکردی منطقی و برهانی و با کمترین زحمت در بین دیگر مسلمانان به اثبات برسد.
 
وی گفت: آیت الله معرفت در تفسیر اثری جامع تلاش می‌کنند تا در منبع روایی از راه مقایسه و گاه توضیحات ضروری باب اجتهاد در تفسیر روایی را باز کنند و روشن کنند مفسر همچون مجتهد فقه باید در منابع تفسیر اعم از نقلی یا عقلی به اجتهاد و تلاش دست زند.
 
آیت‌الله معرفت استاد حوزه علمیه وقرآن پژوه بودکه 29 دی ماه سال 85 در سن 76 سالگی به دیار باقی شتافت.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.