استاندار آذربایجان غربی گفت: از برترین های سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم معرفی و تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از ارومیه؛ مراسم اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور سعادت استاندار آذربایجان غربی، رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار ارومیه و جمعی از مدیران و مسئولان استانی در سالن همایش های شرکت توزیع نیروی برق ارومیه با معرفی نفرات برتر در رشته های مختلف و تجلیل از آنان برگزار گردید.

سعادت در این مراسم با بیان اهمیت و نقش برجسته قرآن کریم در زندگی بشری گفت: هر چه بیشتر و عمیق تر به مفاهیم قرآن کریم توجه کنیم ماندگاری و اثربخشی آن در زندگی بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به این موضوع که قرآن کریم معجزه حضرت محمد (ص) و کلام خداوند است، افزود: در صدر اسلام کسانی که با نزول قرآن کریم مواضع و منافع خود را در خطر می دیداند شروع به مخالفت و دشمنی با اسلام ناب محمدی کردند و امروزه نیز وجود دارند کسانی که به خاطر در خطر افتادن منافع خود با اسلام راستین دشمنی می کنند.

در ادامه این مراسم با حضور استاندار آذربایجان غربی از نفرات برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته های مختلف تجلیل شد.

گفتنی است سی و هشتمین دوره این رقابت ها با حضور 15 هزار نفر در بخش شهرستانی از اوایل تابستان در آذربایجان غربی برگزار شد و افزون بر 300 نفر از این افراد به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.