محمد علی ابطحی با انتشارتصویری از سردار همدانی در اینستاگرام خود، به این شهید بزرگوار ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی ابطحی که از اعضای کابینه دوران اصلاحات بود، عکسی از سردار همدانی را در اینستاگرام خود به  اشتراک گذاشت.

وی با انتشار این عکس، ضمن ادای احترام به این سردار بزرگوار، حضور افرادی چون سردار همدانی را ضامن امنیت ایران و مردم معرفی کرد.

ابطحی و سردار همدانی
ابطحی نوشت:

" من از نگاه كاملا ايراني و ملي هم به روح بلند سردار همداني براي دو كار بزرگش اداي احترام مي كنم. يكي براي دفاع از آب و خاك اين كشور در برابر دشمن بعثي عراق. جنگ هشت ساله ايران وعراق كه تنها جنگ بزرگي بود كه در آن بر عكس جنگ هاي تاريخي ديگر، يك وجب از خاك ايران در اختيار دشمن فرار نگرفت و سردار حسين همداني يكي از فرماندهان چنين جنگي بود. دليل ملي و ايراني ديگر، جنگيدن در برون مرزهاي ايران بود. شرورهايي مثل النصره و القاعده و داعش، به همه كشورهاي منطقه نفوذ كردند.

اما ايران خداراشكر از آسيب اين تروريستها در امان بود. مهمترين دليلش اين است كه از مرزهاي ايران در دوردست دفاع مي شود. از اين نگاه ايراني، هيچكس نمي تواند ايران وامنيت مردم ايران را بخواهد و به سردار حسين همداني وساير كساني كه از مرزهاي ايران در دوردست دفاع ميكنند به احترام نايستد."

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
تک تک ایرانی ها عاشق این سردار بزرگوار هستن
چون همیشه مدیون خون شهدا هستیم
شهدا شرمنده ایم