برند چری موفق به دریافت جایزه «افی 2015» شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این جایزه هر ساله توسط سازمان بازاریابی آمریکا (NYAMA) به شرکت‌های بین‌المللی موفق در زمینه تبلیغات و روابط عمومی اهدا می‌شود.

امسال چری در حالی این جایزه را در رقابت با بزرگترین شرکت‌های بین‌المللی (از جمله کوکاکولا) از آن خود کرد که هیچ برند دیگری از چین نامزد دریافت این جایزه نبود. از سوی دیگر، در تاریخ سی‌ساله این جایزه، تاکنون هیچ برند خودروساز چینی موفق به نامزدی «افی» نشده است.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
برچسب ها: چری ، تبلیغات ، افی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار