بجنورد؛

گردنه های خراسان شمالی تمام ابری همراه با مه

مدير راهداري راه و شهرسازی استان گفت: تمام محورها و گردنه های استان تمام ابری همراه با مه و بارش پراکنده باران است.

به گزارشخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از بجنورد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان، محمد مشتری در خصوص وضعیت جوی گردنه های خراسان شمالی  اظهار داشت: تمام محورها باز و ترافيك روان است ولی رانندگان بعلت لغزندگی جاده ها احتياط كنند.

وی افزود: در محور بجنورد به اسفراين در گردنه اسدلي و گردنه امین اله در مسیر بجنورد به اشخانه به دليل بارش باران سطح جاده خيس و لغزنده است لذا به كليه رانندگان عبوري از سطح استان توصيه مي شود نكات ايمني را رعايت كنند و بر رعايت سرعت مطمئنه و فاصله طولي تاكيد كرد.

وی همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 05832261000 مركز مديريت راههاي استان و شماره 141 مرکز مدیریت راه های كشور، از آخرین وضعیت مسیر تا تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

به گزارش اداره کل هواشناسی این استان طبق بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای در ۲۴ ساعت آینده بیانگر جوی ناپایدار است.

طبق این گزارش در پاره ای نقاط از استان وزش باد شدید، افزایش ابر و در نوار شمالی استان بارش پراکنده باران با احتمال رعد وبرق پیش بینی شده است و فردا صبح پاره ای نقاط بویژه در ارتفاعات و جاده های کوهستانی احتمال رخداد مه صبحگاهی دور از انتظار نیست.

طبق گزارش این اداره بیشینه دمای بجنورد برای امروز 21 درجه و کمینه هفت درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: بجنورد ، گردنه ، ابری ، مه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.