سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در شهریورماه سال جاری 53 مورد از شکایات و گزارشات مردمی که به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارسال شده بود، رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ دربندی‌زاده اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های ذاتی واحد بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی رسیده به این سازمان است که بلافاصله پس از دریافت گزارشات نسبت به رسیدگی آن‌ها اقدام می‌شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: از شهروندان تقاضا می‌شود، شکایات خود را از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 110 و یا شماره پیام کوتاه 30007133 و همچنین پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص نحوه خدمات‌دهی سازمان تاکسیرانی را از طریق شماره تلفن 33848 داخلی 119 و 120 و یا شماره پیام کوتاه 30008464 به روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دهند.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.