معاون اداراه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت :یزد، میزبان گردشگران بین المللی رالی در کویر لوت خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید مصطفی فاطمی گفت:روز 19 مهرماه سالجاری  گروه 30 نفری گردشگران بین المللی رالی کویر ایران برای دومین بار با 19 دستگاه اتومبیل از مرز بازرگان وارد کشور شده و پس از 22 روز رالی و گذر از استان های: آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، اصفهان، یزد، کرمان و خراسان جنوبی در تاریخ 9 آبان ماه سال جاری از مرز بازرگان، کشور را ترک خواهند کرد.
 
فاطمی افزود:این گروه از جمعه 24 مهرماه پس از گذر از کمپ حاشیه ریگ جن وارد شهر تاریخی یزد شده و ضمن اقامت در یکی از هتل های ممتاز سنتی، از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر نمونه خشتی جهان بازدید خواهند نمود.

معاون اداراه کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت:گروه مذکور با طی نمودن مسیر و اقامت در کمپ های آن در کویر لوت که پرونده ثبت جهانی این میراث بزرگ طبیعی برای ارائه به یونسکو نیز ارائه گردیده، رالی خود را در یزد ادامه داده و بدین ترتیب در سوم آبان ماه یزد را به سمت استان کرمان ترک خواهند نمود.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.