مدير موزه بزرگ منطقه ای خراسان از برگزاری نشست های خراسان شناسی دراين موزه با حضور كارشناسان، اساتيد، مديران متخصص و افراد صاحب نظر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر موزه منطقه ای خراسان گفت: با آغاز فعالیت فاز دوم بهره برداری موزه ، نشست های خراسان شناسی با موضوعات مختلف پیرامون خراسان بزرگ برگزار می شود.

رجبعلی لباف خانیکی آغاز نشست ها را در روز بیست و دوم اعلام کرد و گفت: در نشست اول که با عنوان «خراسان » برگزار خواهد شد، سخنرانان در مورد جغرافیای تاریخی خراسان - باستان شناسی خراسان و تاریخ خراسان مباحث خود را ارایه خواهند كرد.

به گفته مدیر موزه بزرگ منطقه ای خراسان ، این موزه در راستای اهداف پژوهشی و علمی خود و با هدف تبدیل شدن به کانون فعالیت ها و مبادلات علمی حوزه خراسان و با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش دارد از این به بعد نشست های خود را پیرامون موضوعات مختلف حوزه خراسان شناسی همچون فرهنگ عامه، باستان شناسی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر خراسان، هنرو ادبیات در قالب سخنرانی های علمی برگزار كند.

لباف خانيكي ضمن امیدواری از تداوم این حرکت و به نتیجه رسیدن آن افزود: اميدواريم با استقبال محققین ، اساتید و دانشجویان و افراد مختلف این حرکت بصورت دائمی در برنامه های آتی موزه قرار گرفته و تداوم یابد و در آینده نیز پژوهش های مذکور در قالب فصلنامۀ پژوهشی در اختیار دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و علاقه مندان قرار گیرد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.