رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تاکید کرد: شهید همدانی دامنه جهاد و مبارزه را تا نزدیک مرزهای رژیم اشغالگر قدس توسعه بخشید و پیام انقلاب اسلامی را در رفتاری مجاهدانه به ثبت رسانید.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با صدور اطلاعیه‌ای شهادت سردار حسین همدانی مستشار ایران در سوریه را تسلیت گفت.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

سردار سرافراز سپاه اسلام و مدافع شجاع حرم عقیله بنی هاشم، زینب کبری (س) سرتیپ پاسدار حاج حسین همدانی (ره) در عرصه جهاد با کفر و نفاق به شهادت رسید. این فرمانده دامنه جهاد و مبارزه را تا نزدیک مرزهای رژیم اشغالگر قدس توسعه بخشید و پیام انقلاب اسلامی که حمایت از مظلوم و مبارزه با ظلم می‌باشد را در رفتاری مجاهدانه به ثبت رسانید.

شهادت سردار همدانی (ره) در آن طرف مرزهای ایران حامل نکته‌های عظیم و عمیقی است که از متن معارف اسلامی و اندیشه‌های انقلابی می‌جوشد و بار سنگین انقلاب و مسئولیت‌های انقلابی را برای ما تفسیر می‌کند.

شهید همدانی (ره) که شاگرد مکتب ولایت و امامت است امروز در دانشگاه جهاد استادی ارجمند و ایثارگری گرانسنگ است که نسل های آینده را می‌سازد و در کالبد آنان، روح مقاومت و ایثار می‌دمد.

شهادت این مجاهد وارسته را نخست به رهبر معظم انقلاب و ملت های بزرگ ایران اسالمی و سوریه مقاوم، همرزمان سپاهی و بسیجی اش و به ویژه خانواده آن عزیز سفر کرده تبریک و تسلیت می‌گویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار