خلاقیت درعکاسی از هنرهایی است که نیاز به ذوق و سلیقه نگارنده آن دارد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خلاقیت یا آفرینندگی و نیز آفرینشگری، مهم ترین و اساسی ترین قابلیت و توانایی انسان و بنیادی ترین عامل ایجاد ارزش است که در همه ی ابعاد و جوانب زندگی وی نقش کاملاً حیاتی ایفا می نماید  خلاقیت و نوآوری از والاترین ویژه گی های انسان است.


 کلیه علوم، تولیدات، فناوری ها، صنایع،ابداعات،اختراعات، هنرها، ادبیات، موسیقی، معماری و به طور کلی اساس انواع تمدن ها از ابتدا تاکنون و کلیه دستاوردهای بشری جلوه های گوناگون خلاقیت و نوآوری است . تمدن انسانی و زندگی وی بدون خلاقیت نمی‌تواند امکان پذیر باشد. ماهیت کار عکاسان تصویرهایی را تولید و حفظ می کنند که منظره ای را به تصویر می کشند، داستانی را بازگو و یا حادثه ای را ثبت می کنند. برای خلق عکسهایی با کیفیت تجاری، عکاسان باید تخصص فنی و خلاقیت را با هم داشته باشند. ایجاد یک تصویر موفق نیاز به انتخاب و ارائه سوژه ای با توانایی تاثیر گذاری خاص و انتخاب تجهیزات مناسب دارد.


براي عکاسي خوب بايد خلاقيت داشته باشيد. خلاقيت نيز يعني ساختن صحنه هايي جذاب از منظره هاي معمولي، يعني نگاه متفاوت، يعني بتوانيد چيزي را در قاب عکس نشان بدهيد که مختص خودتان است.


ایده وخلاقیت ناب درهنرعکاسی
 
ایده وخلاقیت ناب درهنرعکاسی
 
 
ایده وخلاقیت ناب درهنرعکاسی
 
 
ایده وخلاقیت ناب درهنرعکاسی


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایده ، خلاقیت ، ناب ، هنر ، عکاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.