آبیاری درختان شهر اندیشه در روز بارانی

بحران کم آبی برای تمامی افراد به خصوص سازمان‌ها و شهرداری‌ها به عنوان الگوی صحیح مصرف یکسان محسوب می‌شود.

آبیاری درختان شهر اندیشه در روز بارانیبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به وضعیت بحران آب در شکور در پی کاهش میزان بارندگی‌ها، استفاده نامناسب و برداشت‌های بی‌رویه از منابع محدود آبی کشور و همچنین هشدارهای وزارت نیرو در جهت لزوم صرفه جویی در مصرف آب با استفاده از الگوهای مصرف متناسب با شرایط فعلی از میزان آب شیرین موجود نگهداری به عمل آید.

طبق گزارشات ارسالی از جانب مردم، خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیگیر این موضوع شده و با گفتگو با چند تن از اهالی شهر اندیشه جویای این مطلب شده است یکی از شهروندان پیرامون شیوه آبیاری فضای سبز در شهر اندیشه می‌گوید: آبیاری اکثرا به شکل غرق آبی بوده و میزان زیادی آب به هدر می‌رود.

شهروند دیگری در این خصوص می‌افزاید: در هر فصل از سال و بدون توجه به بارندگی‌ها، تانکرهای ویژه آب رسانی به صورت گسترده به آبیاری مجدد درختان و فضای سبز می‌پردازد.

حتی بارها مشاهده شده که همان رمان بارندگی هم پیمان کاران شهرداری به آبیاری فضای سبز می‌پردازند.

به نظر می‌رسد شهرداری‌ها نیازمند بازنگری در این امر بوده و باید با توجه به وضعیت بحرانی آب در کشور حداقل شرایط فعلی را در نظر گرفته و با توجه به آن نیاز درختان اقدام به آبیاری فضای سبز کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبیاری ، بارانی ، کم آبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار