مدیرکل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گفت:خراسان شمالی از فردا میزبان بیست و نهمین مسابقات جودوی کارگری کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حسن نوری در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان گفت: 192 جودوکار در قالب 24تیم از 24استان کشور و 20داور ملی و کشوری در 7وزن از فردا دوشنبه تا چهارشنبه به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود:این جودوکاران در وزنهای 60،66،73،81،90،100،و بالای 100کیلوگرم به رقابت می پردازند.

 مدیرکل اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان به 8 جودوکار شرکت کننده از استان در این مسابقات اشاره کرد و خاطرنشان کرد:علی مردانی و مهدی یزدانی در 60کیلوگرم ، محمد محمدی در 66کیلوگرم ، عباس یزدانی در 73کیلوگرم،الیاس علی اکبری در 81کیلوگرم ، علی محمدنیا در 100کیلو و مسلم نوری در وزن بالای صد کیلوگرم در این مسابقات شرکت می کنند.

وی اهدای مدال قهرمانی المپیاد جودوی کارگران ایتالیا به مقام معظم رهبری و سالروز ورود رهبر به استان و قهرمانی 5 سال پیاپی تیم جودوی کارگری استان را دو دلیل عمده میزبانی خراسان شمالی در این مسابقات اعلام کرد.

گفتنی است : برگزاری مسابقه پهلوانی قندی کشتی باچوخه در دو وزن در سالن علیدخت نیز از برنامه های اختتامیه این مسابقات در روز چهارشنبه خواهد بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.