مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تسهیلات مسکن مهر این استان 300 میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، علی اصغر بديعی مقدم افزود: با موافقت شورای پول و اعتبار کشور تمامی پروژه های مسکن مهر مشمول تسهیلات 300 میلیون ریالی مسکن مهر شدند.

وی افزود: بر اساس این ابلاغیه انبوه سازان و تعاونی های مسکن می توانند با اخذ معرفی نامه از اداره کل راه و شهرسازی به مدیریت امور شعب بانک مسکن استان مراجعه و نسبت به دریافت تسهیلات مذکور اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد چهار هزار و 178 واحد مسکن مهر جهت افزایش تسهیلات 300 میلیون ریالی و تعداد دو هزار و 595 واحد مسکن مهر جهت افزایش تسهیلات 250 میلیون ریالی به بانک مسکن استان معرفی شده است.

مدير كل راه و شهرسازی استان گفت: از این تعداد 946 واحد مسکن مهر به مرحله انعقاد قرارداد مشارکت مدنی با بانک مسکن رسیده و تسهیلات دریافت نموده اند.

بدیعی مقدم اظهارداشت: در این میان پروژه های فعال با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالا می توانند تسهیلات 300 میلیون ریالی دریافت نمایند.

وی افزود: همچنین پروژه هایی با پیشرفت کمتر از 50 درصد نیز می بایست هر چه سریعتر پیشرفت پروژه را افزایش دهند تا از فرصت بدست آمده به نحو احسن بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود با تزریق این تسهیلات، پروژه های مسکن مهر از حالت رکود خارج شده و سریعتر به بهره برداری برسند.

گفتنی است تسهیلات مسکن مهر بدون سپرده گذاری متقاضی و با سود 7 درصد در بجنورد و 4 درصد در شهرستان های استان پرداخت می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.