فرمانده انتظامي استان زنجان، يگان ويژه را نيرو هايي مخلص، متدين ،ديندار و پيرو ولايت فقيه دانست و گفت: يگان ويژه امروز يك پليس اجتماعي و در كنار مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار عليرضا صالحي با حضور در دفتر فرمانده يگان ويژه استان زنجان، با قدرداني از تلاش هاي شبانه روزي يگان ويژه استان در حفظ نظم و امنيت جامعه و حضور پررنگ در عرصه هاي مختلف با رويکرد اجتماعي، گفت: يگان ويژه نيرويي مقتدر، با عزت و برخاسته از بطن جامعه است وکارکنان آن پيرو خط ولايت فقيه و شهدا هستند

وي با اشاره به اينكه پليس ويژه اين استان از اقتدار و توانمندي بالايي برخوردار است، افزود: امروز يگان ويژه يك پليس مردمي و در كنار مردم بوده و روز به روز با اقدامات خوبي كه صورت گرفته، اجتماعي تر و مردمي تر مي شود

فرمانده انتظامي استان زنجان ادامه داد: بحمدالله جامعه از پليس به عنوان نيرويي مقتدر و با صلابت ياد مي کند و احساس اخوت خوبي با اين نيرو احساس مي کنند و نيروي انتظامي هم بحمدالله با بهره مندي از اين پتانسيل مثبت در جامعه توانسته با تلاش و ظرافت خاصي امنيت را پايه گذاري و حفظ کند.

صالحي، ضمن مهم شمردن نقش يگان هاي ويژه در برقراري نظم وامنيت و خدمات رساني به مردم، افزود: اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و خدمات رساني به مردم حاکي از رويکرد اجتماعي اين يگان در سطح جامعه است.

وي افزود: امنيت به عنوان اصلي ترين موضوع و يك نياز اساسي كه پيشرفت و توسعه و آباداني كشور به آن بستگي دارد و در جامعه، بدون امنيت هيچ چيزي قابل تصور نيست و برقراري اين امنيت بر عهده پليس جمهوري اسلامي ايران است.

اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: مردم بايد بدانند اگر در امنيت هستند به خاطر جانفشاني عزيزان نيروي انتظامي است، بايد هم قدر اين نيرو را بدانيم و هم در خدمت آنها باشيم تا اين امنيت روز به روز بهتر و فراتر شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان، ضمن مهم شمردن نقش يگان هاي ويژه در برقراري نظم و امنيت و خدمات رساني به مردم، گفت: اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و خدمات رساني به مردم حاکي از رويکرد اجتماعي اين يگان در سطح جامعه است.


انتهای پیام/گ


برچسب ها: پلیس ، اجتماعی ، مردم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.