جذب پلیس افتخاری از میان جوانان علاقه مند، یکی از برنامه های پلیس است که اجرای این طرح در یگان ویژه که یگانی حرفه ای و تخصصی است نیز آغاز شده است.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ جانشین یگان ویژه نیروی انتظامی کشور از آغاز طرح جذب پلیس افتخاری، در یگان ویژه ناجا خبر داد.

سردار حبیب الله جان نثاری گفت: جذب پلیس افتخاری از میان جوانان علاقه مند، یکی از برنامه های پلیس است که اجرای این طرح در یگان ویژه که یگانی حرفه ای و تخصصی است نیز آغاز شده است. 

وی افزود: جوانان علاقه مند پس از جذب در یگان ویژه، با ساماندهی مناسب، آموزشهای تخصصی را فرامی گیرند و در عملیاتهای مختلف، از سوی یگان ویژه از این ظرفیت مردمی نیز استفاده می شود. جان نثاری اصلی ترین رسالت ماموران یگان ویژه را حفظ و ارتقای آمادگی در ابعاد عملیاتی و توان رزم عنوان و خاطرنشان کرد: مردم یگان ویژه را یگانی آماده عملیات در حوزه های مختلف می شناسند. 

وی با اشاره به جنگ نرم به عنوان رویکرد اصلی دشمنان با هدف گیری جوانان ایران اسلامی، گفت: یگان ویژه نیز با رویکرد اجتماعی، با بدنه اجتماعی جامعه شامل بسیج، هیاتها و محافل مختلف، تعامل ایجاد کرده است. وی از همکاری یگان ویژه نیروی انتظامی با رویکرد اجتماعی با بسیج، دانشگاه ها و دبیرستانها خبر داد و افزود: یگان ویژه در این رویکرد، به آگاهی بخشی و هشیاری جوانان می پردازد. 

   جانشین یگان ویژه ناجا امنیت را مهمترین نیاز اقشار مختلف جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: امنیت محصول مشترک اجتماعی است که مردم و مسئولان باید برای تحقق آن، مشارکت داشته باشند. با حضور سردار حبیب الله جان نثاری جانشین یگان ویژه ناجا و سرهنگ علی اکبر سلیمانیان جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ سیف الله مصطفی پور به عنوان فرمانده یگان ویژه این استان معرفی و از تلاش های سرهنگ علی اکبر سلطانیان قدردانی شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.