به مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش اصیل اسبان ایرانی و مسابقه بوکس در شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل معاونت استانداري و فرمانداري ويژه شهرستان جهرم، معاون استاندار گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی است تا فرهنگ ورزش در جامعه نهادینه شود و آحاد مردم به ویژه جوانان به  انجام ورزش در رشته های مختلف، تشویق و ترغیب شوند. 

صحرائیان با اشاره به اینکه شهرستان جهرم از استعدادهای بسیار خوبی در زمینه رشته های مختلف ورزشی برخوردار است افزود: باید از همه پتانسیل ها و ظرفیت ها در جهت رشد و توسعه ورزش استفاده کردتا ورزش شهرستان جهرم  به جایگاه واقعی خود برسد.

وی خاطر نشان کرد: ورزش می تواند به عنوان یک تفریح سالم و سازنده بخش قابل توجهی از اوقات فراغت جوانان را پر نماید لذا در این راستا باید در زمینه گسترش فضاهای ورزشی و اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی در شهرستان تلاش کرد.  

فرماندار ويژه شهرستان جهرم با بیان اینکه ورزشکاران جهرمی در رشته های ورزشی مدال های جهانی و کشوری برای شهرستان به ارمغان آوردند تصریح کرد: شهرستان جهرم در رشته های مختلف ورزشی افتخار آفرینان به نامی دارد که باید به آنها بها داده شود تا ورزش در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.