علی موذنی، نویسنده مطرح کشورمان هم اکنون و بعد از چند سال شروع به نگارش و پرورش سوژه‌های داستان‌های کوتاهی با عناوینی چون «جشن طلاق» و «زن گربه‌ای» کرده است.

علی موذنی، نویسنده در خصوص هر آنچه که در حال حاضر بر روی میز کاریش قرارگرفته به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هم اکنون نگارش و پژوهش سوژه‌ داستان‌های کوتاهی با عناوینی چون «جشن طلاق» و «زن گربه‌ای» را پس از سال‌ها از سر گرفته‌ام.

وی افزود: این داستان‌های کوتاه در قالب یک مجموعه به مخاطبانشان ارائه می‌شوند.

این نویسنده با تاکید بر اینکه کتاب «دانشکده خصوصی» هم اکنون زیر چاپ انتشارات علمی – فرهنگی قرار گرفته اظهار داشت: این کتاب به بررسی 5 عنصر داستانی چون طرح، شخصیت، گفتگو و مکان پرداخته و نقش این عناصر در آثار نویسندگان معاصر را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

موذنی ادامه داد: در حال حاضر قلم در دست گرفته و سعی در نگارش رمانی با محوریت طلاق گرفته‌ام.

وی تصریح کرد: نگارش این رمان هم اکنون در مرحله تحقیقات و پژوهشی و میدانی قرار گرفته و سعی در بررسی تبعات پدیده طلاق و چرایی کثرت آن در جامعه دارد.

این نویسنده در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص فیلم‌نامه‌هایی که در صف تولید قرار داده، گفت: هم اکنون 2 فیلمنامه با عناوین «خوبی‌های خوبان» و «هست، نیست» را آماده تولید دارم و با برخی از افراد نیز در این مورد صحبت کرده‌ام.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.