شهرکرد؛

فراخوان طرح جهاد علمی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با نخستین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری، فراخوان طرح جهاد علمی در این استان منتشر شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فراخوان طرح جهاد علمی در چهارمحال و بختیاری، از سوی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قمر بنی هاشم (ع) و همزمان با نخستین کنگره شهدای این استان منتشر شد.


علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به غرفه کمیته علمی و پژوهشی کنگره واقع در نمایشگاه اسوه های ماندگار در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد و یا به سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به آدرس میدان امام حسین (ع) شهرکرد مراجعه کنند.


سایت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فنآوری استان نیز به نشانی http://chb.basijelmi.ir  جهت کسب اطلاعات بیشتر می باشد.


مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز حمایت از اختراعات و ابتکارات این سازمان، از مخترعین و مبتکرین بسیجی عضو اقشار دانش ورز بسیج است که دارای طرح های صنعتی می باشند و از داوری و پذیرش حمایت می کند.

مهدی حق وردی، از جمله حمایت های این طرح را حمایت های مالی (بلاعوض و وام)، خدمات مشاوره ای و حمایت در قالب مراکز رشد برشمرد.

وی افزود: ارائه مشاوره پیرامون نحوه استفاده از کسر خدمت و جایگزین خدمت ویژه نخبگان بسیجی و نیز سرباز پژوهشگر از دیگر خدمات مربوط به این طرح می باشد.


نخستین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری از 15 مهرماه جاری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز و همایش های مرتبط با این کنگره تا 22 مهر ادامه دارد.

استان چهارمحال و بختیاری 2 هزار و 437 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.