سومین بیمارستان صحرایی چهارمحال و بختیاری در شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با برگزاری نخستین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری و در آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی، بیمارستان صحرایی شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ آغاز به کار کرد.

این بیمارستان به همت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی، بسیج جامعه پزشکی، اداره کل آموزش و پرورش، بیمه سلامت و مرکز فوریت های پزشکی استان برپا و تا 22 مهرماه آماده ارائه خدمات رایگان در زمینه زنان و زایمان، پوست، رادیولوژی، جراحی، داخلی، عفونی، اطفال، تزریقات و پانسمان به بیماران نیازمند است.

روزانه چهار تیم پزشکی متشکل از 50 نیروی متخصص و پیراپزشک، ارائه خدمات پزشکی به 2 هزار نفر را در این بیمارستان صحرایی بر عهده دارند.

نخستین بیمارستان صحرایی به مناسبت کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری، از 2 شهریور در منطقه بارز و شوارز شهرستان لردگان و دومین بیمارستان صحرایی هفته پایانی شهریور در شهرستان اردل برپا شد.

نخستین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری از 15 مهرماه جاری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز و همایش های مرتبط با این کنگره تا 22 مهر ادامه دارد.

استان چهارمحال و بختیاری 2 هزار و 437 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.