نمایش جدید رادیویی «داستان عشق» که به کارگردانی فریدون محرابی در رادیو نمایش تولید شده است، در روز جهانی «عصای سفید» به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ ژاله محمد علی تهیه‌کننده نمایش رادیویی «داستان عشق» با بیان این مطلب افزود: این نمایش را ندا محمودی نوشته و داستان دختری نابینا است که بسیار ناامید است. او در مشهد با پسر نابینایی آشنا شده و ازدواج می‌کند و این اتفاق زندگی او را دگرگون می‌کند.

وی درباره تهیه کنندگی این نمایش رادیویی گفت: تهیه  این کار به نسبت آثار دیگری که در رادیو نمایش تولید کرده ام سخت تر بوده است چرا که به خاطر  موضوع داستان باید به گذشته شخصیت‌ها اشاره می‌کردیم. برای همین تعداد صحنه‌ها زیاد شده و باعث می‌شد تا از افکت‌ها و صداسازی‌های متنوعی برای آن استفاده کنیم.

محمد علی ادامه داد: البته بخش مهمی از تولید یک نمایش  به گروه سازنده و عوامل آن بر می‌گرددد که خوشبختانه در تولید این اثر با بازیگران بسیار حرفه‌ای و کاربلدی، نمایش تولید شده است و امیدوارم شنیدن آن برای مخاطبان رادیو نمایش نیز لذت‌بخش باشد.

بر اساس این خبر؛ ایوب آقاخانی، مهرداد عشقیان، رویا فلاحی، فریبا طاهری، شیوا رفیعیان، محمد رضاعلی، ماندانا اصلانی، محسن بهرامی و  بهادر ابراهیمی  از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند.

«داستان عشق» به صدابرداری رضا طاهری و افکت: محمدرضا قبادی فر، 23 مهر ماه ساعت 8:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار