کرمان؛

بیش از 70 مبلغ به روستاهای ریگان اعزام می شوند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان از اعزام بیش از 70 مبلغ در ماه محرم برای نشر مکتب اهل بیت (علیهم السلام) به روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت‌الاسلام محمد صادق نازلی با اشاره به اینکه در ماه محرم میزبان مبلغان اعزامی و باتجربه ای هستیم، گفت: امسال در اعزام روحانی، روستاهای حاشیه شهرستان در اولویت هستند و از دستگاه‌های اجرایی در اعزام روحانی به مناطق کوهستانی درخواست همکاری داریم.

وی با اعلام اینکه غرفه مسابقات و برنامه‌های متنوع حجاب و عفاف به روستاهای محروم و دورافتاده ریگان می‌رود، افزود: به منظور گسترش فعالیت‌های تبلیغی در مناطق مختلف شهرستان ریگان، غرفه مسابقات حجاب و عفاف با همکاری بخشداری و اداره تبلیغات اسلامی ریگان در روستاهای محروم ریگان برگزار می‌شود.

نازلی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با اجرای افشار مجری برنامه‌های کودک و نوجوان در سطح شهرستان ریگان برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: نهادهای مذهبی و فرهنگی به جای اقدامات شعاری به امور زیربنایی اعتقادی بپردازند و معارف دینی را به شیوه‌ای جذاب انتقال دهند.

نازلی با قدردانی از حمایت فرمانداری و امور مناطق مشترک دفتر تبلیغات اسلامی قم، تصریح کرد: با همکاری، همدلی و روحیه جهادی، اهداف رهبر معظم انقلاب در جامعه پیاده می‌شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اعزام ، مبلغ ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.