هند میزبان سایبری هلند

گروهی با رهبری شهردار لاهه‌ی هلند برای همکاری‌های امنیت سایبر، تبادل اطلاعات و حفظ محصولات فناوری هند در برابر تهدیدات، به هند سفر می‌کنند.

هند؛ میزبان سایبری هلندبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروهی از نمایندگان شهرداری لاهه‌ی هلند از هند بازدید خواهند کرد. هدف از این سفر همکاری با هند در حوزه‌ی امنیت سایبر و تبادل اطلاعات در این زمینه میان سازمان‌های دولتی، بخش صنعتی و مؤسسات تحقیقاتی دو کشور است.

هلند تصمیم دارد رویکرد امنیت سایبر خود را مبنی بر همکاری میان دولت، بخش تجاری و بخش آموزشی برای مبارزه با جرائم سایبری در هند پیاده کند. هلند، همکاری میان این سه بخش را مثلث طلایی برای پیشرفت در امنیت سایبر می‌داند.

جوزیا ون آرتسن (Jozia Van Aartsen)، شهردار لاهه، گفت: «امنیت سایبر در کنار امنیت ملی و حفاظت از زیرساخت‌ها قرار دارد که این موارد تخصص هلند است.» وی افزود با توجه به اینکه بسیاری از کشورها از محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات هند استفاده می‌کنند و این حوزه در معرض خطرهای سایبری قرار دارد، باید به این کشور در زمینه‌ی بهبود امنیت سایبر کمک کرد.

در اینجا در مورد توان هلند در امنیت سایبر و فناوری اطلاعات توضیحاتی ارائه کرد. طبق برخی گزارش‌ها، این کشور خود را یک کانون بین‌المللی اینترنت می‌داند و مدعی است بیشترین کاربر اینترنتی را دارد. همچنین در راهبرد امنیت سایبر این کشور آمده است که هلند قصد دارد به یک رهبر امنیت سایبر در دنیا تبدیل شود و در این زمینه دارای زیرساخت‌های مناسب و سرمایه‌گذاران کافی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

از اهداف هلند در راهبرد امنیت سایبر می‌توان به حفاظت در برابر حملات سایبری، امن سازی محصولات فناوری اطلاعات و ارتباطات، مبارزه با جرائم سایبری و سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد. با توجه به برنامه‌ی هند برای رسیدن به توان بالای فناوری اطلاعات و تلاش نخست‌وزیر این کشور برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی و آرمان‌های هلند برای رسیدن به رهبری امنیت سایبر، می‌توان به علل همکاری این دو کشور پی برد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



منبع: سایبربان

انتهای پیام/
برچسب ها: هلند ، هند ، امنیت سایبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار