شهرداراصفهان گفت: فاز اول خط یک مترو شهر اصفهان باحضور وزیرکشور به بهره برداری می رسد. هیس؛صدای سوت قطارشهرمی آید فازاول خط یک مترو شهراصفهان پنج شنبه باحضوروزیرکشوربه بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان شهردار اصفهان گفت: فاز اول خط یک مترو حدفاصل ایستگاه قدس درخیابان امام خمینی(ره) تا ایستگاه شهدا به طول 11 کیلومتر پنج شنبه با حضور وزیر کشور و معاونانش به صورت رسمی آغازبه کارمی کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از ابتدا تاکنون برای فاز اول خط یک متر و1400 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه خط یک مترو به طول 20.2 کیلومتر حدفاصل ایستگاه قدس تا ایستگاه دفاع مقدس شامل20ایستگاه است, اظهارکرد: خط یک مترو در3 فاز به بهره برداری و در اختیار شهروندان قرارمی گیرد.

جمالی نژاد تاکیدکرد: فازدوم خط یک مترو از ایستگاه شهدا تا ایستگاه تختی به طول یک کیلومتر در نیمه اول سال آینده راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: فازسوم خط یک مترو از ایستگاه تختی تاایستگاه دفاع مقدس به طول 9 کیلومتر قرار است درسال 96 به بهره برداری برسد.

شهرداراصفهان به خط دومترو حدفاصل ایستگاه زینبیه درشمال شرق اصفهان تا میدان شهدای خمینی شهراشاره کرد وا فزود:عبور مترو از زیرمیدان امام(ره)درحال مطالعه می باشد وقراربراین است که آسیبی به میراث فرهنگی شهر واردنشود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: مترو ، سوت ، اصفهان ، وزیر کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.