رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سراب گفت: در آستانه ماه محرم، 2 همایش بزرگ هیأت امنا و خادمین شهرستان سراب و همایش علما و روحانیون این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ علما و روحانیون درشهرستان سراببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه حلول ماه خون، ماه حماسه و ماه شور و شعور حسینی و تعظیم شعائر دینی و نهضت حسینی و احیا و اقامه عزا و به پاس خلق حماسه‌های شهدای شهدای کربلا و خامس آل عبا و در جهت استقبال از برنامه‌های ماه محرم‌الحرام اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سراب درقالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌هایی کرده است.

وی افزود: این همایش با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و اجتماعی این نهاد در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در شهرستان سراب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا همایش هیأت امنا و خادمین اباعبدالحسین(ع) شهرستان سراب با حضور حجت الاسلام مشهوری، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان روز بیست‌ودوم مهرماه سالجاری در مسجد خلیفه بیگی این شهرستان برپا خواهد شد.

تقی‌زاده گفت: همچنین همایش بزرگ علما و روحانیون شهرستان سراب نیز بیست‌وسوم مهرماه سالجاری با حضور حجت‌الاسلام مصائبی، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان درجوار امامزاده بزرگ این شهرستان برگزار می‌ شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سراب با بیان اینکه ماه محرم ایام ویژه اجرای نیات واقفین خیراندیش است، خاطرنشان کرد: اغلب واقفین این شهرستان نیت وقف خود را برپایی مراسم سوگواری و عزاداری برای امام حسین(ع) در مساجد و اماکن مشخص‌شده قرار داده‌ اند که سعی شده با دعوت از علما و روحانیونی از استان و شهر قم ضمن انجام رسالت تبلیغی، فضیلت سنت حسنه وقف و احیای این چشمه همیشه جاری در این مجالس توسط آن علما به مردم تبیین شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.