مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که تیمش در این فصل به اندازه فصل گذشته برای کسب عناوین قهرمانی انگیزه ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، لوئیز سوارز در گفت‌و‌گویی با شبکه TV3 کاتالونیا راجع به وضعیت کنونی تیم فوتبال بارسلونا اظهار داشت: ما عطشی را که پارسال برای کسب جام داشتیم، از دست داده‌ایم.

چندی پیش هواداران بارسلونا بازیکنان این تیم را در نیوکمپ در جریان دیدار برابر بایرلورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا هو کردند، چرا که شیوه بازی آبی‌و‌اناری‌ها چندان دلچسب نبود و این تیم در نهایت با حداقل اختلاف و نتیجه 2 بر یک بازی را برد.

سوارز درباره این اتفاق هم گفت: به نظر من این کارها هیچ معنایی ندارد و هو کردن تیم فایده‌ای نخواهد داشت. مسلماً برای تیم هو شدن آن هم بی‌دلیل یا به خاطر چیزهای بی‌ارزش، لذتبخش نیست. فصل پیش زمانی که سه‌گانه را بردیم همه چیز استثنایی بود، همین‌طور زمانی که سوپرجام اروپا را کسب کردیم. الان اما به خاطر باختن یک یا دو بازی دارند از ما انتقاد می‌کنند که به نظر من بی‌مورد است.

مهاجم اروگوئه‌ای کاتالان‌ها با ابراز خوشبینی نسبت به آینده تیمش، تأکید کرد: سال گذشته هم ما دربتدای فصل چند بازی را بردیم و این احساس را داشتیم که برای کسب جام شانس داریم. در نیم‌فصل دوم اما ما واقعاً تماشایی بازی کردیم.

سوارز به هم‌تیمی آرژانتینی مصدومش، لیونل مسی هم اشاره داشت و عنوان کرد: مسلماً با حضور لئو در ترکیب، کارمان آسان‌تر است، اما بدون او هم با باید کارمان را آسان کنیم و همه باید مسئولیت پر کردن جای خالی‌اش را تا جای ممکن بر عهده بگیرند. البته هیچ‌کس نمی‌تواند جای مسی را در تیم پر کند، چون او غیرقابل جایگزینی است.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/
برچسب ها: سوارز ، بارسلونا ، مسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار