فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : پليس ضد خشونت ، الگو و مظهر آرامش در جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردارعليرضا صالحي در نشست علمي تخصصي " پيشگيري و كاهش خشونت دربين شهروندان زنجاني"گفت : جامعه امروز نياز به پليس علمي و پيشرفته دارد.

وي افز.د: پليس بيشترين ارتباط را با مردم داشته و سعي دارد نتايج نشست هاي علمي و تحقيقات را به دانش انتظامي تبديل كرده و موثر واقع شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه انسان ذاتا عدالت خواه است تاكيد كرد : پليس الگو و مظهر آرامش و ضد خشونت در جامعه مطرح مي باشد.

وي عدم تحقق عدالت در جامعه را يكي از عوامل شكل دهنده خشونت بيان و تصريح كرد :مي بايست در برنامه ها و اقدامات پيشگيرانه از توانمندي ها و پتانسيل هاي اساتيد و صاحبنظران مراكز علمي بيشتر استفاده شود.

در ادامه اين هم انديشي دكتر "مهدي قديمي جامعه شناس و استاد دانشگاه گفت : همين كه تعدادي از همكاران دانشگاهي در يك نهاد انتظامي جمع شده اند تا با هم فكري و تبادل انديشه يك معضل و مسئله اي را حل كنند في نفسه يك كار بسيار مهمي است .

وي نشست پليس و دانشگاهيان را تركيبي از تئوري و تجربه بيان و افزود : چنين روندي در هر ارگاني انجام شود نشانه رشد آن ارگان و نهاد است.

قديمي با تاكيد بر اينكه امروزه جوامع انساني پيچيده تر از هر زمان ديگري است گفت : پديده هاي اجتماعي معمولاً پيچيده و داراي ابعاد مختلفي است كه به سادگي قابل تبيين نيستند.

اين استاد دانشگاه خشونت را يك پديده چند وجهي برشمرد و بيان داشت : اين پديده را مي توان در سه بخش كلان( ساختارگرايانه) ، ميانه ( گروهها و سازمانها )و خرد و تبيين هاي فردي بررسي كرد

انتهای پیام/ش

برچسب ها: پلیس ، ازامش ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.