مدیر فنی تیم ملی آبهای آرام قایقرانی گفت: احمدرضا طالبیان به علت بی‌توجهی فدراسیون تیم ملی را ترک کرد و با اسپانسر شخصی عازم لهستان شد.

 محسن میلاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: احمدرضا طالبیان نیز مانند سعید فضل اولی از تیم آبهای آرام قایقرانی خارج شد و با اسپانسر شخصی خود عازم لهستان شد.

وی افزود: هنگام عزیمت سعید فضل اولی به آلمان هم دو بار زمان لیگ‌ها روز پنج‌شنبه قرار گذاشتیم تا با ناخدا امینی مذاکره‌ای برای بازگشت او داشته باشیم اما امینی نیامد و سعید هم بیشتر نماند و گفت فدراسیون باید به دنبال من باشد نه من به دنبال آنها...

میلاد در خصوص برنامه‌های جدید فدراسیون خاطر نشان کرد: خبر چندانی ندارم و در جریان مسائل نیستم زیرا دوستان در فدراسیون علاقه چندانی به حضور من در جلسات و تصمیمات ندارد و تنها چیزی که برای آنها مهم نیست نتایج تیم ملی آبهای آرام در مسابقات آسیایی است.

وی در ادامه تصریح کرد: طالبیان دستش هم دچار مشکل شده بود اما رفت و از تیم جدا شد و در مصاحبه‌هایش خیلی از مسائل را مطرح نکرد و به دلیل اذیت‌نشدن و نگه‌داشتن جایگاهشون سکوت کرد اما الان برعکس صحبت‌هایی که کرده بود عمل کرد و همه‌ی این مسائل به علت بی‌توجهی فدراسیون اتفاق افتاد.

میلاد در ادامه تاکید کرد: جبران این لطمات بسیار مشکل است و ریزشی که در تیم بزرگسالان و زیر 23 سال داشتیم در آینده جایگزینی برای آن نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار