بيش از 50 هزار مازندرانی با سامانه الكترونيكی ارتباط مردم و دولت ارتباط برقرار کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سرپرست اداره كل بازرسی استانداری مازندران و مسئول سامانه سامد مازندران در بازديد از مركز ارتباطات رياست جمهوری در ساری از ارتباط بيش از 50 هزار مازندرانی با سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت خبر داد.

عزت الله هاشم زاده افزود: اجرای اين طرح گامی بزرگ و مهم در راستای تحقق دولت الكترونيك و كاهش مراجعات و شفاف سازی فعاليتها است .

به گفته وی؛ ايده ها ، پيشنهادها ، انتقادها ، گزارش ها ، شكايات و مطالبات مردم از طريق شماره 111 سامانه الكترونيكی ارتباط مردم و دولت دريافت و هر متقاضی با كد ملی در سيستم سامد شناخته می شود.

مسئول سامانه سامد مازندران، بيشترين مسائل مطرح شده توسط مردم را مسئله اشتغال و مشكلات معيشتی خواند و گفت : تا ساعت 12 امشب اين سامانه از طريق شماره تلفن 111 درخواست ها و مطالبات مردم را ثبت خواهد كرد و بعد از آن سيستم ثبت تلفنی پيامها به كار خود پايان داده و عمليات ثبت نامه ها آغاز خواهد شد .

هاشم زاده از همكاری هزار و 200 نفر در 4 شيفت كاری و به صورت شبانه روزی برای اجرای اين طرح خبر داد و یادآور شد: دريافت و ثبت نكته نظرات و درخواست مردم يك روز قبل از سفر رياست محترم جمهوری اسلامی به مازندران آغاز شده و تا يك روز بعد از سفر ادامه دارد .


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساری ، ارتباط ، دولت ، مردم ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.