9 تا 14 آبان به عنوان هفته مازندران نامگذاری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت روز مازندران در نشست شورای سیاستگذاری روز مازندران با مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دست و گردشگری استان از برگزاری هفته مازندران از 9 الی 14 آبان امسال و اجرای برنامه های متنوع در این زمینه خبر داد و گفت: مقرر شده در این هفته پنل های تخصصی داشته باشیم و مسوولان کارگروهها مشکلات را بیان کنند و مدیران دستگاهها پاسخگو باشند.

محمد رضا حسن پور اجرای برنامه های مفرح در مدارس با زبان بومی،شب شعر با زبان محلی مازنی،مسابقات بومی روستایی،نمایشگاهی از فرهنگ و آداب و رسوم بومی ،چاپ تقویم طبری را از برنامه های هفته مازندران عنوان کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران هم در این نشست گفت: ما تلاشهای بسیاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری انجام دادیم و معتقدم در این راه شما به عنوان تشکلهای مردمی می توانید بهترین یار و مددکار ما باشید.

دلاور بزرگ نیا ضمن اعلام آمادگی خود در برپایی هرچه باشکوهتر روز مازندران رحیم موسوی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری مازندران و عباس مهدوی مدیر روابط عمومی این اداره کل را به عنوان نماینده از سوی این نهاد برای هماهنگی با ستاد بزرگداشت روز مازندران معرفی کرد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.