در صورت اجرایی شدن طرح تجمیع بیمه‌ها پاسخگویی ارائه دهندگان خدمت افزایش می‌یابد.

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص علت اجرایی نشدن تجمیع بیمه‌ها بیان کرد: این طرح قانونی است که وضع شده اما سوال این است که چرا اجرا نشده است. 

وی ضمن بیان اینکه عدم تبعیت از قانون باعث اجرایی نشدن طرح‌هاست، عنوان کرد: نگاه قانون‌گذار به این موضوع درست بوده است، همچنین این طرح در سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر دیده می‌شود. به نفع کشور، منابع حوزه سلامت و محرومین و مستمندان است که بیمه‌ها تجمیع شوند.

 هاشمی افزود: با اجرایی شدن این طرح پاسخگویی‌های ارائه دهندگان خدمت بیشتر می‌شود، بیش از نیم‌سال از عمر مجلس باقی مانده است و اگر معتقدند که قانون به درستی وضع شده است،انتظار می‌رود که درست هم اجرا شود.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: اگر تمام مصوبات مجلس در مورد برنامه پنجم توسعه اجرایی می شد، مشکلات مردم در حوزه سلامت وجود نداشت، به نظر می‌رسد راه‌حل قطعی حل مشکلات مردم در سلامت، داشتن نظام کارآمد است . 

وی خاطر نشان کرد: آرزو می‌کنم مشکل بیمه در کشور حل شود، زیرا موضوعی فرابخش است و در سطح کلان باید راجع به آن تصمیم گرفته شود. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار