شهرکرد؛

سربلندی و اقتدار ایران اسلامی مدیون شهدا و ایثارگران است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سربلندی و اقتدار کنونی ایران اسلامی، مدیون خون شهداء و ایثارگری رزمندگان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز شهرکرد؛ حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی در همایش هفتمین روز از کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری «کنگره شهدا، دانشجویان، اساتید و حوزه های علمیه» در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری باعث اقتدار و صلابت ایران شده است.

 وی با اشاره به برکات ایستادگی پشت سر رهبری در مراحل مختلف انقلاب اسلامی افزود: با نگاهی به تاریخ صدر اسلام می توان درک کرد که تبعیت نکردن از ولی فقیه و امام امت، باعث گمراهی و چند دستگی می شود.

سعیدی با یادآوری بخشی از تاریخ صدر اسلام تأکید کرد: اگر عظمت، اقتدار، صلابت و مدیریت مقام معظم رهبری نبود، انقلاب اسلامی نیز توسط عده ای به انحراف کشیده می شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فتنه های اخیر مانند فتنه 78 و 88 تأکید کرد:  مردم با بصیرت و خواص بصیر در برابر توطئه دشمنان ایستادند.

وی به رهنمود مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در چهاردهم خردادماه امسال اشاره کرد و گفت: اگر ملت ایران از راه و آرمان های امام جدا شود، از سوی دشمن سیلی خواهد خورد.

نخستین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری از 15 مهرماه جاری با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد آغاز شد.

استان چهارمحال و بختیاری 2 هزار و 437 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.