دبیر فدراسیون اسکیت ایران از برپایی اردوی یک‌هفته‌ای تیم فری‌استایل ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی ایتالیا خبر داد.

علیرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم فری استایل اسکیت ایران از دوم تا نهم آبان به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می‌شود. مرحله پایانی اردوی ملی‌پوشان هم از فردا با حضور 6 اسکیت‌باز در بابلسر برپا می‌شود. 

وی افزود: چهار پسر و 2 دختر در این اردو حضور دارند و به مسابقات جهانی هم اعزام می‌شوند. بهنام آیریا سرمربیگری تیم ملی فری استایل را برعهده دارد و فروزان کاکاوند به عنوان سرپرست تیم ملی را همراهی می‌کند. 

نصیری درباره افتخارات این تیم توضیح داد: پدارم رنجبر وکیلی 2 مدال طلای جهانی این رشته را کسب کرده است. لعیا عربی دارنده مدال نقره جهانی است و محمدحسین منصف هم مدال برنز آسیا را بر گردن انداخته است. ضمن اینکه سجاد محمدی ساسان از همدان، فربد متوسل از تهران و نیلوفر کرباسی از اصفهان هم دیگر اعضای تیم را تشکیل  می‌دهند.

دبیر فدراسیون اسکیت با ابراز امیدواری از موفقیت تیم ایران در این رقابت‌ها گفت: متاسفانه این تیم حامی مالی ندارد و مخارج سفرش را به ایتالیا، فدراسیون اسکیت تقبل کرده است، چرا که این رقابت‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارام بچه‌ها بتوانند در این مسابقات افتخارآفرینی کنند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار