سرمربی تیم ملی اهداف پروازی گفت: تیم ملی اهداف پروازی در آخرین رقابت تیراندازی برای کسب سهمیه المپیک با قدرت ظاهر می‌شود.

فرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم ملی اهداف پروازی برای شرکت در مسابقات آسیایی کویت بیان کرد: مسابقات کویت آخرین شانس ملی پوشان برای کسب سهمیه المپیک است و تیراندازان با تمام قدرت در این رقابتها شرکت می‌کنند.

باتوجه به وضعیت روبه رشدی که اهداف پروازی در این مدت داشته است امیدوارم به یکی از سهمیه‌های المپیک برزیل در اختیار تیم ملی ایران باشد.

وی افزود: بعد از مسابقات ایتالیا چند روزی است که تمرینات را شروع کرده ایم که تا 10 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

تاکنون تیراندازان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند امیدوارم تا پایان اردو تیم ملی به آمادگی کامل برسد.

سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: 11 نفر به تیم ملی دعوت شدند که اعضای تیم نسبت به دور قبل بیشتر نشده است و این موضوع شانس کسب سهمیه را بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: از بین افرادی که به تیم ملی دعوت شدند هفت با هزینه‌های فدراسیون در مسابقات شرکت خواهند کرد اما 4  نفر دیگر باید با هزینه‌های شخصی عازم این رقابت‌ها شوند.

عبدالمحمدی گفت: اسامی ملی پوشان در رشته‌های تراپ، تراپ دوبل و اسکیت به شرح زیر است:

تراپ آقایان: بابک یگانه، محمد پرورش نیا، سیاوش خوشنویس

تراپ بانوان: سپیده سیرانی، شیوا فرج پور، مرضیه پرورش نیا

تراپ دوبل: مسعود عزیزیان، رضا مصطفی پور، سیاوش خوشنویس

اسکیت: رامین بشارتی، علی دوستی

سرمربی  تیم ملی اهداف پروازی گفت: تمرینات ملی پوشان ما در قیاس با کشورهای عربی بسیار ناچیز است اما با این حال ملی پوشان با تمام توان شرکت می‌کنند و نسبت به تمریناتی که دارند نتایج خوبی کسب می‌کنند.

عبدالمحمدی در پایان گفت: فدراسیون با وجود مشکلات مالی که دارد از تیم ملی حمایت می‌کند و ما نیز همه تلاشمان را می‌کنیم تا با دست پر از رقابت‌های کویت برگردیم و زحمات مسئولین بی پاسخ نماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار