همسران و مادران شهدا و زنانی که در دفاع مقدس نقش داشته اند، می توانند الگوی اسلامی جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام ابراهیمی در همایش بزرگ بسیج دانش آموزی شهرستان زرند که تحت عنوان «نهضت ما زنده ایم» با هدف احیای هویت دینی در راستای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب و فرهنگ ملی کشور در بین دختران جوان برگزار شد، در سخنانی به تشریح نقش زنان در حفظ ارزشهای دینی و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ما در فضای اسلامی زندگی می‌کنیم، خواه ناخواه باورها، ارزش ها و سبک زندگی ما باید اسلامی باشد.

وی افزود: زن شرقی و زن غربی در جامعه ما از دیدگاه اسلام زنی مردود است، در اسلام زن مسلمان مورد پذیرش و الگوی آن حضرت فاطمه (س) است.

حجت الاسلام ابراهیمی حجاب و پوشش دینی را پادزهر هجمه های فرهنگی غرب دانست و خاطرنشان کرد: اسلام و قرآن به عنوان نجاتگر انسان‌ها بزرگ ترين خدمت را به زنان دنيا ارائه كرده و با وضع قوانين و احكام عادلانه مظلوميت و محروميت زنان را پايان بخشیده است.

فرمانده سپاه زرند هم با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه جوانان، رعایت حجاب اسلامی را یکی از بزرگ ترین سد ها و موانع، در مسیر اهداف شوم دشمنان اسلام بویژه غرب دانست.

سرهنگ عبدالمجید زمانی افزود: در تهاجمات فرهنگی غرب، دشمنان اسلام در راستای تضعیف شدن بنیه های اعتقادی، فرهنگی و پایبندی به ارزش های اخلاقی که از سال ها پیش در جامعه اسلامی ما آغاز شده و روز به روز رو به افزایش است،تلاش می کنند، لذا باید با هوشیاری بیش از پیش در مقابل هجمه فرهنگی بیگانگان توطعه های آنان را خنثی نماییم.

خانم پور رشیدی، مسئول بسیج خواهران دانش آموزی زرند نیز گفت: این تجمع را در بین دانش آموزان بسیجی دختر برگزار کردیم تا بگوییم ما زنده هستیم وبا بصیرت و تاسی از فرمایشات مقام عظمی ولایت، هویت را به دختران این سرزمین باز می گردانیم و در این مسیر کار جهادی را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: الگو ، شهدا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.